Zakopane Noclegi

  Noclegi
  Apartamenty
  Kwatery
  Pensjonaty
  Hotele
  Domki Letniskowe
  Ośrodki Wypoczynkowe
  Schroniska Młodzieżowe
  Schroniska Górskie
  O Zakopanem
  Historia
  Położenie
  TPN
  Ogłoszenia
  Urząd Miasta
  Przetargi
  Narty
  Wyciągi Narciarskie
  Szkoły Narciarskie
  Wypożyczalnie Sprzętu
  Przewodnik
  Apteki
  Banki
  Bankomaty
  Galerie
  Muzea
  Opieka Medyczna
  Policja
  Rozrywka i Gastronomia
  Stacje Paliw
  Ważne Telefony
  Okolice
  Białka Tatrzańska
  Bukowina Tatrzańska
  Kościelisko
  Poronin
  Bezpieczeństwo
  Zimowe Zagrożenia
  Wskazówki
  Warto Zabrać
  Pierwsza Pomoc
  Wzywanie Pomocy
  TOPR
  GOPR
  Galeria Zdjęć
  Galeria 1
  Galeria 2
  Galeria 3
  Galeria 4
  Meteorologia
  Wstęp
  Pogoda
  Groźby Natury
  Biometeorologia
  Serwisy Pogodowe

25 lipca 2007

Jak promować miasto?

Szkoda wydawać publiczne pieniądze na promocję Zakopanego i organizowanie tam masowych imprez, jeśli nie będzie rozbudowanej "zakopianki". A już na pewno nie ma co marzyć o organizacji FIS-owskich mistrzostw świata w narciarstwie w 2013 r. Z pytaniem, jak promować miasto, gdy dojazd do niego jest udręką dla turystów i zmuszonych przemieszczać się pod Giewontem zmotoryzowanych mieszkańców, zwróciliśmy się do prezesa Tatrzańskiej Izby Gospodarczej Andrzeja Kaweckiego. Przypomnijmy: od 1 sierpnia ma on kierować Biurem Promocji Zakopanego. - Sprawa rozbudowy i modernizacji "zakopianki" ma kilka wymiarów i dotyczy nie tylko Zakopanego, Poronina, Białego Dunajca czy Szaflar, ale wszystkich mieszkańców regionu - mówi Andrzej Kawecki. - Problemy z protestami komitetów, na jakie natrafił inwestor, skłaniają go raczej do całkowitego pominięcia zapalnego regionu i skupienia sił oraz środków na innych kierunkach. To rodzi bardzo poważne zagrożenie dla rozwoju Zakopanego i okolic. Chodzi o alternatywne kierunki komunikacyjne, które szerokimi łukami omijają nasze okolice. - Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad na pewno zainwestuje w rozwój pasów jezdnych na Muszynkę i Krynicę, a w Głogoczowie powstanie drugie odbicie na Bielsko-Białą i Zwardoń, którą to trasą turyści z Warszawy i reszty kraju dostaną się szybciej do słowackich ośrodków turystycznych oraz kurortów niż obecnie zajmuje im pokonanie "zakopianki". Bardziej dogodne trasy na Słowację stawiają pod znakiem zapytania dalszy rozwój miasta. Dlatego jestem zszokowany postępowaniem lokalnych władz. Czystą manipulacją wydaje mi się to, co zrobił ostatnio wójt Szaflar, zapraszając na spotkanie z inwestorem i władzami województwa przedstawicieli jedynie opcji protestującej. Z jednej strony straszy się ludzi ekranami, a z drugiej promuje budowę drugiej nitki szybkiej kolei Nowy Targ - Zakopane. Owszem, kolej trzeba budować, ale nie zastąpi ona transportu samochodowego. Może być jedynie uzupełnieniem całej koncepcji. Prezes TIG podkreśla, że bez modernizacji zakorkowanej "zakopianki" nie ma szans na rozwój Podhala, a publiczne pieniądze, wydane na promowanie miasta, zostaną w efekcie i tak zmarnowane. (RAV)

Artykuł udostępniony przez Dziennik Polski

 Polecamy


MEDISANA Świetlny Budzik z Radiem SAC
Cena: 379.00 zł brutto
Promocja:
165.00 zł brutto
 



MEDISANA Ultradźwiękowy Nawilżacz Powietrza Medibreeze
Cena: 299.00 zł brutto
Promocja:
219.00 zł brutto
 



MEDISANA Termometr FTC
Cena: 17.00 zł brutto
Promocja:
9.00 zł brutto
 



MEDISANA Poduszka RBO do masażu rolkowego
Cena: 434.99 zł brutto
Promocja:
229.00 zł brutto
 



MEDISANA Waga osobowa PSM z funkcjami analizy
Cena: 255.00 zł brutto
Promocja:
97.99 zł brutto
 


 

Oferta zawarta na stronie www.e-zakopane.info.pl nie jest ofertą handlową w myśl przepisów prawa handlowego. Ceny są cenami orientacyjnymi.

 

Copyright C 2005 e-Zakopane.info.pl